NILAI TAMBAH BAHARU DI KOC KELAS PERNIAGAAN: SALURAN TV, RADIO, HIBURAN INTERAKTIF & AIR MINERAL BEROKSIGEN SEMULAJADI BUBBLESO2
KUALA LUMPUR, 12 NOVEMBER 2024 – Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) hari ini bersama-sama MYTV Broadcasting Sdn Bhd dan Syarikat Bubbles O2 menjalin kerjasama strategik dengan menawarkan pengalaman baharu dalam perkhidmatan tren elektrik (ETS) di koc Kelas Perniagaan.
Majlis pelancaran ini disempurnakan oleh Mohd Zain Mat Taha, Ketua Pegawai Operasi KTMB; Encik Mohamad Helmi Harith, Pemangku Ketua Pegawai Eksekutif MYTV Broadcasting Sdn Bhd; dan Encik Arifin Marzuki, Pengerusi Bubbles O2 Sdn Bhd, di Stesen KL Sentral.
Melalui kerjasama ini, syarikat penyedia infrastruktur penyiaran TV digital percuma negara, MYTV melalui aplikasi MYTV Mana-Mana menyediakan saluran TV dan radio serta hiburan interaktif dan eksklusif dalam sistem Visual On Demand manakala Bubbles O2, syarikat tempatan yang semakin berkembang di peringkat antarabangsa, membekalkan udara mineral beroksigen semulajadi.
Pelayan perkhidmatan tren ETS Kelas Perniagaan kini boleh melayari saluran TV atau radio yang terdapat di rangkaian MYTV Mana-Mana secara percuma sambil menikmati kesegaran air mineral beroksigen tinggi bersama sajian makanan sepanjang tempoh kerjasama ini.
Ketua Pegawai Operasi KTMB berkata “Pengguna ETS koc kelas perniagaan telah merekodkan sejumlah 625,113 penumpang sejak ianya diperkenalkan pada Oktober 2019. Dengan kerjasama strategik sebegini ianya dapat memberi nilai tambah bagi meningkatkan keselesaan dan kepuasan kepada penumpang seterusnya memberi pengalaman perjalanan yang lebih berkualiti. Secara tidak langsung, ia jugameningkatkan penjenamaan ETS untuk lebih dikenali di persada nasional dan antarabangsa”.
tempatan dan antarabangsa secara percuma, MYTV kini mengorak langkah dengan mengintegrasikan perkhidmatan siaran aplikasi MYTV Mana-mana di dalam perkhidmatan KTMB. Semenjak dilancarkan pada Julai 2023, aplikasi MYTV Mana-Mana kini telah mencapai lebih 480,000 kali dimuat turun dan ditonton oleh lebih ramai penonton boleh mengakses semula saluran TV atau kandungan kegemaran mereka selama tempoh sehingga seminggu yang lalu.
Pengarah Urusan Bubbles O2, Cik Ain Azizah berkata, “Kerjasama dengan KTMB adalah peluang yang berharga untuk kami memperkenalkan Bubbles O2 kepada rakyat Malaysia, khususnya mereka yang menghargai kesejahteraan dan manfaat kesihatan yang ditawarkan oleh air mineral beroksigen tinggi kami. Inisiatif ini selaras dengan komitmen kami untuk menyediakan produk berkualiti yang menyokong gaya hidup aktif dan sihat.”
KTMB yakin menerusi inisiatif ini akan meningkatkan keselesaan serta nilai perkhidmatan kepada penumpang, sekali gus menunjukkan komitmen KTMB dalam menyediakan perkhidmatan berkualiti kepada rakyat Malaysia.
Comments
Post a Comment