Aeon bersama dengan Eon meraikan 40 tahun Ulangtahun dengan 4 Model kereta yang bakal mampu anda Miliki

Shah Alam 22 Ogos 2024, Aeon dan Eon akan mengadakan tawaran peraduan cabutan bertuah untuk pelanggan Aeon yang paling aktif untuk berjaya mendapatkan hadiah bulanan sebuah kereta . Setiap bulan ada 4 Model Kereta berbeza yang bakal untuk anda menangi sempena Ulangtahun ke-40 Aeon dan Eon. 


Peraduan ini telah dilancarkan secara rasmi pada 22 ogos di Aeon Mall Shah Alam dengan dihadiri oleh para tetamu jemputan dan juga pengamal media dan Blogger. Ia dirasmikan oleh Nabya Okada tuan pengarah Urusan Aeon Co. (M) Bhd. Bersama Akhbar Danial ketua Pengarah Eon Berhad. Ia adalah satu perkongsian yang unik bila diraikan bersama. kebetulan ada persamaan nama. 


"Ketika kami meraikan 40 tahun kehadiran AEON di Malaysia, kami teruja untuk memberi ganjaran kepada kesetiaan kami pelanggan yang telah menyokong kami selama ini. Bekerjasama dengan EON Berhad, yang juga genap 40 tahun ini, untuk Peraduan Pemberian Kereta Impian Bulanan yang luar biasa ini adalah cara kami mengucapkan terima kasih. Inisiatif ini melambangkan lebih daripada sekadar satu siri pemberian; ia mewakili komitmen berterusan kami untuk meningkatkan kehidupan pelanggan kami dengan lebih baik dan pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Kami bukan sekadar destinasi runcit; kami adalah sebahagian daripada semua komuniti, dan sambutan ini adalah bukti dedikasi kami untuk memberi perkhidmatan yang terbaik kepada mereka dengan cara istimewa ini" Jelas Naoya Okada, MD AEON CO. (M) BHD.


Jelas Akkbar Danial, Ketua Pegawai Eksekutif EON Berhad juga menambah, "Kami gembira dapat bekerjasama dengan AEON untuk kali pertama pada majlis penting ini. Sebagai pengedar utama jenama kenderaan terbesar di Malaysia, Dimana perkongsian ini menyediakan peluang yang lebih baik untuk kami berhubung dengan AEON dengan meluas keatas pelanggan. Kami amat berbesar hati kerana dapat meraikan kedua-dua ulang Tahun ke-40 bersama. Dimana melalui Ulang Tahun ini dapat memberikan pelanggan AEON pengalaman yang tidak dapat dilupakan untuk memenangi beberapa Jenama kereta yang paling dicari di Malaysia. Kami tidak sabar untuk melihat keseronokan dan kegembiraan sebagai pemenang dapat memandu pulang hadiah mereka."


Peraduan ini akan berlangsung pada 19 Ogos hingga 1 Disember 2024, peraduan ini akan menampilkan empat jenis model kereta yang luar biasa, Dimana untuk setiap bulan Iaitu :


1)Mitsubishi Xpander dari 19 Ogos hingga 8 September 2024, 


2)Audi Q8 e-tron dari 9 September hingga 6 Oktober 2024,


3)Proton X90 Flagship dari 7 Oktober hingga 3 November 2024,


4)Kenderaan "Smart 1" dari 4 November hingga 1 Disember 2024.


Untuk mengambil bahagian, Ahli AEON boleh memperoleh penyertaan secara automatik, manakala bukan ahli akan mendapat penyertaan dengan cara menyerahkan resit pembelian mereka. Pelanggan AEON akan menerima 1 peny dimana mana Aeon. 


penyertaan untuk setiap perbelanjaan RM40 pada hari bekerja atau 2 penyertaan untuk setiap perbelanjaan RM100 pada hujung minggu semasa membeli di Pasaraya AEON. Selain itu, menggunakan AEON Wallet, Kad AEON atau Kad Debit-i AEON Bank akan Membolehkan untuk mendapat tambahan 2 penyertaan setiap RM100 yang dibelanjakan. Amat menguntungkan.

 

Penyertaan tambahan juga boleh diperoleh dengan membeli produk daripada jenama yang mengambil bahagian bersama seperti : Jenama "Abbott, Julie's, Kewpie, F&N, Triumph, Nestle dan Wacoal", dengan tambahan 1 penyertaan diberikan. Untuk perbelanjaan RM200 di kedai penyewa dalam AEON MALL, terhad kepada dua  gabungan tarikh yang sama melalui resit, 1 penyertaan akan diberikan. 


Pelanggan juga boleh meningkatkan peluang mereka untuk memenangi hadiah utama dengan memperoleh penyertaan bonus dengan penglibatan dalam aktiviti tambahan di produk dan perkhidmatan EON Berhad, butiran mengenainya boleh diakses melalui kod QR pada poster promosi.


Kami menjemput pengamal media dan Blogger untuk berkongsi berita menarik ini dan menggalakkan pelanggan kami untuk menyertai peraduan sempena sambutan Ulang Tahun ke-40 kami bersama AEON dan EON.


Kerjasama menarik ini disokong oleh rakan kongsi utama AEON – EON Berhad, Perkhidmatan AEON Credit, dan AEON Bank. Untuk butiran lanjut tentang Peraduan Pemberian Kereta Impian Bulanan anda boleh layari : 

  https://aeonretail.com.my/40thanniversary/dreamcargiveaway/



Comments